• Do następnej wyprawy…

Home » Goteborg » Dzień 27 – Goeteborg, czyli ostatnia egzotyka na trasie…

Dzień 27 – Goeteborg, czyli ostatnia egzotyka na trasie…

1396977_447399098730046_6888302492198289594_o

31.07.2013

Na nocleg szukaliśmy statku ‚studenckiego’, który miał być dostępny jako hostel. ‚Niestety’ okazał się być zamknięty dla zwykłego śmiertelnika, więc zaparkowaliśmy na parkingu koło…tego statku Złapała nas taka burza, że pierwszy raz zaczęliśmy się obawiać zerwania namiotu i powodzi, ale na szczęście tylko postraszyło!
    Rano, naszym priorytetem było znalezienie prysznicaaa Podzieliliśmy się i każdy szukał w innej części miasta. Konkurs wygraliśmy my Tuż pod nosem była marina, a tam prysznic Uwierzcie, po 2-3 dniach bez niego, o niczym innym się nie śni!
    Goeteborg jest bardzo miłym miastem (skwar nas oczywiście rozpieszczał). Wszędzie były ogrody, kwiaty, pomniki i pomniczki, panowie grający na czymkolwiek, człowiek Michael Jacksona, ale moonwalk, to mu słabo wychodził i nasz ukochany Pan grający na flecie! Podbił serce moje i Rafała swoimi nieumiejętnościami grania i tańczenia ale był w tym wszystkim przeuroczy! Bardzo ciekawe było jeszcze centrum handlowe, które rozpościerało się NAD kilkoma ulicami miasta Wchodziło się do budynku, a tam tablice z ulicami i drogowskazy. I raz udało się witrynie nas nabrać – piękne sery, ciasta, ciasteczka, to bach, wchodzimy, a tam…mydła Z kolei wśród tych wszystkich ładnych rzeczy w mieście dziwne były kibelki publiczne – budka jak telefoniczna, ze szpara na dole drzwi i na górze, ładna, kolorowa, a w środku…dziura i przeogromny smród który oczywiście dzięki szparom przy drzwiach latał sobie po mieście
    Pół wyjazdu zastanawialiśmy się czy kupować alkohol ‚pamiątkowy’…był drogi itd. Ale tutaj kupiliśmy kilka butelek, wydaliśmy majątek, ale niektóre piwa (oczywiście to najdroższe i o dziwo to najbardziej %) były ekstra! Niestety, szybko się skończyły. A, no i które półki z alko były puste? Taaaaak, te z polską wódką 🙂